idiophonic clutter: siemers, sturclub and trouth

electricity comes from other planets

sketches

leave a comment »

yesterdays into tomorrow: what i did on twitter today:

21:16 LSD ist übrigens auch ein aus dem deutschen ins englische übernommenes wort wie kindergarten, blitzkrieg und weltinnenraum.

21:16 das geld spricht mit mir. aber ich höre nicht zu.

12:29 habe den roboter bei @kehrwochen wieder ganz puristisch nur auf das wort "kehrwoche" eingestellt. (kafka und mindfuck können mich woanders!)

12:30 mother sky! sol invictus!

12:35 nanu? keine schwerkraft heute morgen?

12:42 Ich habe ein YouTube-Video zu meinen Favoriten hinzugefügt. — Peter Brötzmann Quartet… youtu.be/656oLnW26Xk?a

12:43 Ich mag ein YouTube-Video. — Peter Brötzmann Quartet – Einheitsfrontlied (1974/10/17) youtu.be/656oLnW26Xk?a

12:45 KAFFee!!

12:49 "er entbehrt jeder grundlage”, sagte ein sprecher." – guttenberg tritt zurück. tumblr.com/xifbgvigd

12:51 KAFF.ee

12:54 gutter-berg.

12:55 nrw: freude durch kraft.

12:59 KAFF=ee

13:08 was für ein lahmer staatsstreich ist das denn?! – die treten ja alle nur zurück statt an laternen zu baumeln.

automatically shipped by loudtwitter

follow siemers on twitter.

Advertisements

Written by siemers

June 13, 2010 at 6:03 pm

Posted in fnord

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: