idiophonic clutter: siemers, sturclub and trouth

electricity comes from other planets

sketches

leave a comment »

yesterdays into tomorrow: what i did on twitter today:

22:36 vermittle ich etwa den eindruck ich stünde auf dixieland oder gar musicals?

14:42 osterwetter: (sch)lammschlachten.

15:10 eben hat das merkel im radio von "wetzbewerbsfähigkeit" gesprochen. vermutlich meint sie das auch so.

17:38 wenn der computer spinnt: herunterfahren. ausschalten. abwarten. abwarten. neu starten. (spinnt immer noch)

17:43 @asozialdemokrat please do not follow me and do not #followfriday (oder notfalls: @asozialdemokrat)

17:43 please do not follow me and do not #followfriday

17:45 neu in der spurensicherung: the damned live in hamburg 1977, amon düül 2 und die beach boys: listen: spurensicherung.blogspot.com

17:46 früher war altes viel besser!

17:47 unterm früher war alles viel besser!

17:47 früher war alles viel früher!

18:03 mein kater bochum die ecke um zu pinköln. (sollen wir marl was essen?)

18:06 listen! would you like to know a sekret?

18:06 die!

18:09 hirnvolle selbstunterschätzung. wieder mal.

18:19 "vollpfosten" finde ich gut als beschimpfung. gibt es dafür eine erklärung?

18:20 ach=egal!

18:36 (glücksegel)

18:50 nochnbierchen? und scotch wie leichenwasser?

19:05 saufen ohne zitternde hand ist verdächtig.

19:16 und alle gehen: hinterkopflochen. weil: ist=besser.

automatically shipped by loudtwitter

follow siemers on twitter.

Advertisements

Written by siemers

March 26, 2010 at 7:00 pm

Posted in fnord

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: